Drodzy
Uczniowie i Rodzice!
Co u Was słychać?
Jak Wasze samopoczucie?
Jest to dla wszystkich trudna
sytuacja i zapewne niedługo pojawią się kryzysy i zwątpienia. Rozłóżcie siły na długi okres. Pomyślcie, co
fajnego zrobicie, gdy minie ten trudny okres. Starajcie się mieć stały plan dnia.Trzymam za Was kciuki, aby wystarczyło
Wam sił, zapału i motywacji do pracy. Myślę o Was bardzo ciepło.
·
Proszę o gromadzenie wszystkich prac w specjalnej teczce ( można ją ładnie ozdobić, nadać tytuł "Szkoła w domu").
Proszę o gromadzenie wszystkich prac w specjalnej teczce ( można ją ładnie ozdobić, nadać tytuł "Szkoła w domu").
·
Bardzo proszę, abyście pod pracą pisemną
z edukacji matematycznej lub polonistycznej oceniali poziom trudności
wykonanego zadania rysując buźkę:
·
😀kolor
zielony - dobrze umiem, wiem
·
😀kolor
żółty - muszę jeszcze poćwiczyć, mam wątpliwości, czasem pomagają mi rodzice
·
😀 kolor czerwony - mam duże trudności, potrzebna mi duża pomoc rodziców
·
Będzie to dla mnie informacja, z czym
macie trudności, do czego trzeba będzie wrócić, a co już dobrze umiecie.
W tym tygodniu proszę o przysłanie zdjęć:
- Z
przykładami wykonanymi samodzielnie przez ucznia z zeszytu z matematyki.
- Opisu Karolci.
ZADANIA DLA UCZNIÓW
https://drive.google.com/file/d/1QO2Z-EJhUsluukdA-mn54paQPA4Pd1Mt/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1QO2Z-EJhUsluukdA-mn54paQPA4Pd1Mt/view?usp=sharing
KARTY PRACY
historyjka obrazkowa
kolorowanka matematyczna
krzyżówka
Opis Filomeny
opis postaci - Karolci
tytuły wydarzeń
zadania tekstowe
https://drive.google.com/file/d/15EbjQS1MFOndLgIZz3ChKLCEHUV6rNVU/view?usp=sharing
"Wolisz być dzieckiem czy dorosłym"
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz